Ny dag Nya utmaningar!

Godmorn!
Sitter framför datorn med kaffet och lyssnar på musik i högtalarna. Lee och Rodin sitter i köket och snackar om allt möjligt.
Nu när som helst ska jag hoppa in i duschen och sen dra iväg till skolan. Ska ta bussen helst 09.30 från artillerigatan :)

Angående rubriken så är det ett uttryck som jag snott av mamma. Hon skriver alltid så på sin facebook på morgonen. Grejen är att hon började med det för länge sen, sen efter det så såg hon att andra tog den frasen från henne, en i taget. Till sist slutade med att en hel del av hennes vänner, deras vänner och en massa andra vänner hade den där frasen :)

Nu ska jag dra iväg till skolan efter min onödiga fakta, för er :P

Ha det gött allihopa!!

M.V.H Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0