Nytt eller den gamla? I alla fall så...HEEJ!! Igen...

Tjenare! Här har ni mig igen, efter en väldgit väldigt lång tid. Jag har inte skrivit här på länge pga antagligen någon slags skrivkramp och för att jag hade en blogg ihop med Fredrik Svensson ett tag. Men det är ju länge sen vi skrev där också, så nu tänkte jag hoppa upp på hästen igen efter att ha ramlat av en dussin antal ggr innan.

Det kanske kan  bli lättare att skriva om sitt vardagliga liv härinne istället för på facebook. Visserligen är det lättare att skriva på sin status där. Man är ändå därinne och kan skriva en lite trudelutt, men ändå känns det bättre ifall man har blogg, antar jag :)

Hoppas att ni inte har tröttnat på mig. Jag har tänkt skriva lite om allt möjligt i denna bloggen. Jag har tänkt på att man ser så mycket av att bara gå ut genom dörren, så varför inte skriva ner lite om det man ser? Om det man hör? Om det som så många andra kanske vill läsa och vill förstå. Jag kommer att skriva en hel del om mig själv, också om andra kanske :)

Dock blir det inte så mycket mer skrivet än detta förtillfället. Ni får gärna kommentera lite då och då om ni vill, det kommer nog att hålla igång mitt skrivande allra mest. En trogen bloggläsare har då alltid varit min underbara mormor som gör vad hon kan för att hålla koll på oss barnbarn, vad vi gör och allt det där. Men jag förstår henne. Vi barnbarn bor ju inte så nära mormor eller så nu mer så det så. Men klart man saknar sin underbara gamla mormor! :D <3

Ha det bra alla därute så hörs vi nog snart igen. Troligen ikväll eller så! :D

M.V.H Erik

Kommentarer
Postat av: mor

ser fram emot detta :)

2011-03-03 @ 19:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0