Snart är det dags för fredagsmys!

Hejsan.
Igår var jag, mamma och Emma iväg och handlade på City Gross, sen skjutsade vi hem Emma. Därefter skjutsade mamma iväg mig hem.

När vi handlade igår så hade jag och mamma vars en sån där grej som man går runt och lyser på streckkoder, typ själv-handla. Rätt skoj faktiskt :) Men en sån grej får inte bli allt för rolig, då blir det dyrt. Men det var något som mamma inte fick rätt på, vid frukten. Så kom en i personalen som jag känner (Av de alla) och han hälsade glatt och så där. Sen frågade mamma honom om hur man gör för att hon skulle köpa 6 stycken för 20 kr av någon frukt, vad det nu var. Han visade henne lite snabbt hur man gör, sen skulle han gå iväg eftersom han tänkte att mamma förstod. Men då röt mamma till och sa att det inte gick, la ifrån sig påsen med frukten i och tänkte gå. Men då kom den snälla farbrorn tillbaka och visade noga hur man gjorde. Då förstod mamma till sist och vi kunde shoppa vidare :)

När vi kom ut till bilen, så fick jag höra att jag var långsam på att handla... Den där incidenten med frukten tog länge nog tyckte jag men de två hade andra åsikter om att jag tog lång tid på mig.
Kanske har de rätt, men jag vill få det så billigt som möjligt. Samt att jag kan få för mig att stå framför t.ex mejeriet och fundera över saker och ting. Kanske vad som händer senare idag, eller vad som händer imorn och såna där grejer.

Ikväll blir det fredagsmys med film och typ läsk :)

Ha det gött alla därute!!

M.V.H Erik

Kommentarer
Postat av: mamma

förlåt att jag är lite trög ibland vi kom ju hem helskinnade i alla fall älskar dig kram

2011-03-11 @ 19:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0